piątek, 31 maja 2019

50 faktów o mnie


  1. Mam na imię Emilia 
  2. Urodziłam się 27 września 2002 roku
  3. Chce zostać pisarką
  4. Moim ulubionym kolorem jest fioletowy, ale lubię również zielony,czarny i biały
  5. Moim ulubionym kwiatem jest tulipan
  6. Mam psa pekińczyka i pięć królików miniaturek
  7. Moim ulubionym zwierzęciem jest wilk
  8. Mam brązowe oczy i takie same włosy
  9. Moimi ulubionymi seriami książkowymi są Wojownicy, Rywalki i Więzień Labiryntu
  10. Obecnie uczęszczam do  liceum humanistycznego 
  11. Mam głowę pełną pomysłów
  12. Nie cierpię języka angielskiego
  13. Moim znienawidzonym przedmiotem jest matematyka
  14. Mam dwie formy osobowości-szkolną i domową
  15. Mieszkam na wsi
  16. Mam starszą siostrę, Dominikę 
  17. Wydałam trzy moje wiersze w formie tomiku
  18. Jestem dziewczyną xD
  19. Nie mam chłopaka
  20. Byłam za granicą w Wielkiej Brytani
  21. Nie mam na nic alergii
  22. Gdy jeszcze leciał w telewizji, byłam wielką fanką serialu "Wspaniałe stulecie"
  23. Nie umiem pływać
  24. Kocham biegać
  25. Nienawidzę gry w siatkę 
  26. Niespecjalnie umiem rysować
  27. Chciałabym mieć chomika
  28. Zbieram kolekcje kul śnieżnych
  29. Moimi ulubionymi gatunkami filmowymi jest horror, animacje i czasami komedia
  30. Ubieram się na czarno
  31. Nagrywam własne filmy, do których wymyślam scenariusze
  32. Moim ulubionym drzewem jest sosna
  33. Ulubiona liczba to 2
  34. Chce nauczyć się włoskiego i suahilli
  35. Chciałabym grać na fortepianie  
  36. Jestem chyba jedną z nielicznych osób które lubią muzykę Disco Polo
  37. Lubię także rap, klasyczną muzykę i nightcore 
  38. Jako kochająca wilki osoba gram w WolfQuest
  39. Miałam kiedyś klub
  40. Kocham gołąbki
  41. Dążę do szczęścia
  42. Moimi ulubionymi postaciami z Króla Lwa są Kiara, Simba i Pumba
  43. Nawet lubię dzieci i planuję w dalekiej przyszłości mieć ich 3
  44. Moi rodzice są po rozwodzie
  45. Nie przepadam za anime
  46. Kocham bajkę "Zakochany kundel II"
  47. Mam także ulubioną maskotkę 
  48. Nie umiem gotować (chyba, że naleśniki się liczą?)
  49. Jestem marzycielem
  50. "Historia lwicy Uru" jest moim pierwszym blogiem 

1 komentarz:

  1. Miło jest się czegoś ciekawego o tobie dowiedzieć :D I widzę, że mamy kilka cech wspólnych ;)

    OdpowiedzUsuń