niedziela, 12 listopada 2017

Urodziny Bloga!

STO LAT!
PIERWSZE URODZINY BLOGA

Sto lat..Sto lat
Niech żyję bloguś nam
Jeszcze raz..Jeszcze raz
Niech żyję bloguś nam!
Niech żyję nam!
Witam wszyskich bardzo serdecznie!
Jak można się domyślić,dzisiaj blog ma urodziny.Są to dopiero pierwsze urodziny,więc są bardzo ważne c;
Pamiętam to, jak by było wczoraj,kiedy śpiesząc się na wesele,napisałam pierwszy rozdział.Ah! To były czasy.Mimo iż początki, nie były udane,to jednak szczęśliwe.Chce wszyskim bardzo za to podziękować! Jesteście najlepsi!

A więc tak...napisałam kilka pytań,na które odpowiada Uru.Znajdują się poniżej ↓
Jeśli masz więcej pytań,napisz w komentarzu.Pojawią się odpowiedzi,jeszcze w tym tygodniu.↓↓↓

Będąc lwiątkiem,nigdy nie byłaś zazdosna o brata?
Mówiąc szczerze,to nie.Lubiałam to,że byłam wolna,że mogłam się całymi dniami bawić.Wówczas brat uczęszczał na lekcje,które wydawały mi się strasznie nudne.

Kiedy stałaś się królową,jakie emocje ci towarzyszyły?
Zawsze byłam pogodną lwicą,to się nie zmieniło.Czułam radość,a zarazem strach.W końcu,przejęłam dużą odpowiedzialność.

Wiesz,kto odebrał życię twojej matce?
Niestety nie wiem.Niech ten ktoś modli się,bym tego nie odkryła

Z którym z rodziców,byłaś bliżej?
Mhm..jakby nad tym pomyśleć,to myślę że z tatą.Zawsze zabierał mnie w różne miejsca i uczył,wiele mu zawdzięczam.Mama bardziej zajmowała się Chaką.Więc,można powiedzieć,każdy rodzic do innego dziecka.

Chciałabyś opuścić Lwią Ziemię?
Nigdy! Kocham mój dom i nigdy go bym nie opuściła

Nigdy nie przeszkadzało ci,że Ahadi jest ze Złej Ziemi?
*chwila ciszy* Może raz czy dwa,kiedy odbywaliśmy kłutnie i czułam,jego złoziemski charakter.Mimo to,nie chciałabym zmieniać jego pochodzenia.

Nie jesteś zła na Theme,że odeszła?
Czy zła? Nie,nie jestem.Jestem zawiedziona.Bardzo za nią tęsknie.Mam nadzieję,że jeszcze kiedyś ujrze moje dziecko.Oby była bezpieczna.

Bardziej wspierasz Mufasę czy Takę?
Złe pytanie! Nie ma ono sensu! Oboję są moimi synami i kocham ich ponad życię.Każdego traktuję równo i wspieram obydwóch.Mimo to przyznaję,że Tace potrzebne jest większe wsparcie w chwilach,kiedy Ahadi zabiera Mufasę na lekcję.Widzę,że jest wtedy smutny.

Chcialibyście z Ahadim posiadać więcej dzieci?
*śmiech* nie,już mi wystarczy trójka.Mufasa i Taka,dają nam poważnie w kość! To ruchliwe lwiątka.Zapewne,nie chciałabym  więcej młodych.

Według ciebie,jaka będzie przyszłość?
Nie wiem,chyba nikt nie potrafi tego przewidzieć.Eh.Jeśli już,widzę Mufasę na tronie,dobrze i sprawiedliwie,sprawujacego rządy nad Lwią Ziemią i Takę,jako dobrego brata i doradcę,u jego boku.

2 komentarze:

  1. Jej urodziny bloga!!!
    Sto, a nawet i dwieście lat niech istnieje nam!
    Bardzo ciekawe pytania i odpowiedzi ^^
    Cóż narazie nie mam żadnych pytań, ale jeśli coś przyjdzie mi do głowy na pewno jeszcze napiszę :)
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze urodziny bloga😄jak się cieszę i niestety moja głowa świeci pustkami więc nie zadam pytanek

    OdpowiedzUsuń